Newsletter

Subskrybuj już teraz i zapewnij sobie wiele korzyści!

Kontakt

FAQ's i Strefa Klienta

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania odnośnie naszej oferty znajdą Państwo w naszych FAQ's. Dalsze informacje na temat aktualnej rezerwacji dostępne są w Państwa osobistej Strefie Klienta My SnowTrex.

Kontakt w sprawie oferty i ogólnych warunków rezerwacji

Chcieliby Państwo stworzyć niezobowiązującą ofertę? Proszę przejść na naszą stronę Szukanie & rezerwacja.

Mają Państwo ogólne pytania do naszej oferty i naszych warunków rezerwacji? Prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres info-pl@snowtrex.com.

Kontakt w sprawie zmiany rezerwacji

Dokonali już Państwo rezerwacji, mają Państwo dodatkowe pytania lub chcą wprowadzić zmiany? Zgłoszenie z uwzględnieniem numeru rezerwacji należy przesłać na adres mailowy zmianarezerwacji-pl@snowtrex.com.

Kontakt w sprawie rezygnacji z rezerwacji

Nie mogą Państwo skorzystać z zarezerwowanej wycieczki lub mają pytania dotyczące rezygnacji? Prosimy skierować mail na adres rezygnacja-pl@snowtrex.com, podając przy tym numer rezerwacji.

Kontakt dla Partnerów

W przypadku pytań prosimy o kontakt pod nr telefonu 22 380 39 01 lub e-mailem na adres wspolpraca@traveltrex.com.Tutaj znajdą Państwo dalsze informacje odnośnie współpracy partnerskiej & marketingu.

Kontakt & godziny otwarcia

TravelTrex GmbH
Bonner Str. 484-486
50968 Kolonia (NIEMCY)

Kontakt

Kontakt
22 380 39 00
+49 221 33 60 62940
info-pl@snowtrex.com

Godziny otwarcia

pn.-czw.:
pt.: 09:00 - 15:30
sob.-ndz.: zamknięte