Newsletter

Subskrybuj już teraz i zapewnij sobie wiele korzyści!

Kontakt

FAQ's i Strefa Klienta

Odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania odnośnie naszej oferty znajdą Państwo w naszych FAQ's. Dalsze informacje na temat aktualnej rezerwacji dostępne są w Państwa osobistej Strefie Klienta My SnowTrex.

Kontakt w sprawie oferty i ogólnych warunków rezerwacji

Chcieliby Państwo stworzyć niezobowiązującą ofertę? Prosimy przejść na naszą stronę Szukanie & rezerwacja i skorzystać z licznych przydatnych filtrów, aby znaleźć idealną ofertę.

Mają Państwo ogólne pytania do naszej oferty i warunków rezerwacji? Prosimy o wysłanie wiadomości e-mail na adres info-pl@snowtrex.com.

Kontakt w sprawie zmiany rezerwacji

Dokonali już Państwo rezerwacji, mają Państwo dodatkowe pytania lub chcą wprowadzić zmiany?

Zgłoszenie z uwzględnieniem numeru rezerwacji należy przesłać na adres mailowy zmianarezerwacji-pl@snowtrex.com lub przez formularz kontaktowy w Państwa osobistej strefie Klienta My SnowTrex.

Kontakt w sprawie rezygnacji z rezerwacji

Nie mogą Państwo skorzystać z zarezerwowanej wycieczki? Aktualne koszty rezygnacji oraz możliwość samodzielnego anulowania całej rezerwacji znajdą Państwo w osobistej strefie Klienta My SnowTrex.

Jeżeli chcą Państwo poznać warunki częściowej rezygnacji, zmiany uczestnika lub zmiany rezerwacji, bądź zadać inne pytanie odnośnie rezygnacji, proszę przesłać do nas zapytanie z numerem rezerwacji na adres rezygnacja-pl@snowtrex.com.

Kontakt dla Partnerów

Tutaj znajdą Państwo dalsze informacje odnośnie współpracy partnerskiej & marketingu.

Kontakt & godziny otwarcia

TravelTrex GmbH
Bonner Str. 484-486
50968 Kolonia (NIEMCY)

Kontakt

Kontakt
22 380 39 00
+49 221 33 60 62940
info-pl@snowtrex.com

Godziny otwarcia

pn.-czw.:
pt.: 09:00-15:30
sob.-ndz.: zamknięte

29.03.24: zamknięte
01.04.24: zamknięte