Pomoc i porady

Potrzebują Państwo pomocy podczas rezerwacji lub mają szczegółowe pytania?

22 380 39 00

Godziny otwarcia

pn.-czw.: 09:00 - 16:00
pt.: zamknięte
sob.-ndz.: zamknięte

01.05.18: zamknięte
10.05.18: zamknięte

Frequently Asked Questions

Poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania - ułożone chronologicznie od procesu wyszukiwania i rezerwacji wycieczki, poprzez dojazd aż po drogę powrotną.

Spis treści

  1. Szukanie & rezerwacja
  2. Płatności
  3. Przygotowanie wyjazdu
  4. Dojazd
  5. Na miejscu
  6. Odjazd i droga powrotna
  7. Rezygnacja z wycieczki
  8. Poleć nas znajomym
  9. Pytania ogólne

1. Szukanie & rezerwacja

  • W jaki sposób można znaleźć odpowiednią wycieczkę?
    Jeżeli zdecydowali się Państwo na konkretny termin wyjazdu, proszę posłużyć się wyszukiwarką Szukanie & rezerwacja. W ten sposób mogą Państwo zawęzić szukanie podając cel podróży i liczbę osób podróżujących. Dodatkowo mają Państwo możliwość skorzystania z zakładek Kategorie wycieczek lub Last-Minute & More . Jeżeli chcecie Państwo niedużym kosztem spędzić wyjątkowy tydzień pełen imprez & dobrej zabawy na śniegu, to być może zainteresuje Państwa jeden z naszych eventów.
  • Jakie są rodzaje zakwaterowania i czym się one charakteryzują?
  • W jaki sposób można dokonać rezerwacji?
  • Czy w cenę wycieczki wliczony jest karnet narciarski?
  • Czy warto z góry dokonać rezerwacji kursów i sprzętu narciarskiego/snowboardowego?
  • Jakie zniżki są oferowane?
  • Czy można dokonać rezerwacji krótkoterminowej?
  • Co oznacza sformułowanie „rezerwacja możliwa na zapytanie”?
  • Ile bonów można wykorzystać dokonując rezerwacji?
  • Czy można do danej rezerwacji dokupić świadczenia dodatkowe?
  • Czy niemowlęta objęte są ochroną ubezpieczeniową rodziców?
  • Czy mogę zarezerwować pobyt na dwa tygodnie?
  • Jak znaleźć obiekt dostosowany do potrzeb niepełnosprawnych?
  • Czy możliwe jest dokonanie rezerwacji przez niepełnoletnią osobę?
  • Czy dane osobowe są szyfrowane?

2. Płatności

  • Kiedy i w jaki sposób dokonuje się płatności?
    Po otrzymaniu potwierdzenia rezerwacji/rachunku należy uregulować bezzwłocznie kwotę zaliczki w wysokości 25% (ubezpieczenie w całości). Reszta sumy płatna jest na 6 tygodni przed wyjazdem. Jeżeli rezerwacja została dokonana w okresie 6 tygodni przed terminem wyjazdu, należy dokonać płatności całej kwoty bezzwłocznie. Płatności można dokonać przelewem lub kartą kredytową. Na 16 dni przed wyjazdem płatność za świadczenia dodatkowe możliwa jest tylko kartą kredytową. Dokumenty podróżne zostaną wysłane dopiero po otrzymaniu całości kwoty za rezerwację, nie wcześniej jednak niż na 14 dni przed wyjazdem.
  • W jaki sposób dokonać płatności przelewem?
    W przeciągu kilku dni po dokonaniu rezerwacji otrzymają Państwo na wskazany adres e-mail Potwierdzenie rezerwacji/rachunek, na którym widnieją dane banku i tytuł przelewu, które należy podać podczas płatności, co znacznie ułatwi przypisanie płatności do konkretnej rezerwacji. Prosimy o wykonanie przelewu zgodnie ze wskazanym terminem.

    W przypadku rezerwacji krótkoterminowych prosimy o przesłanie potwierdzenia dokonania płatności. W tym przypadku należy uwzględnić następujące zasady:

    Prosimy o przesłanie dowodu wpłaty na payment@snowtrex.com
    Numer faksu: +49 221 33 60 62940 – prosimy o zaznaczenie na przesyłanym faksie następującego adresu mailowego „payment@snowtrex.com“.

    Prosimy również zwrócić uwagę na ważność potwierdzenia płatności.
    Prawidłowe potwierdzenie przelewu powinno zawierać następujące dane:

    • Odbiorcą jest Firma „TravelTrex GmbH“.
    • Dane konta bankowego (numer konta) firmy TravelTrex GmbH muszą być wypełnione kompletnie, prawidłowo oraz czytelnie – dokładne dane znajdą Państwo na potwierdzeniu rezerwacji/ rachunku.
    • Logo banku musi być czytelne
    • Wpłacona kwota musi odpowiadać kwocie wyszczególnionej na rachunku
    • Potwierdzenie płatności nie może być zapisane jako dokument Word lub inny rodzaj dokumentu tekstowego.
    • Potwierdzenie płatności musi zawierać adnotację potwierdzającą wykonanie przelewu: np. dokument wygenerowany z systemu bankowości elektronicznej lub potwierdzenie płatności w formie papierowej zawierające Państwa podpis oraz podpis i pieczęć banku.
    • Po wykonaniu przelewu saldo Państwa konta musi być widoczne i nie można być ujemne.
    Poniżej podajemy kilka wskazówek, jak przesłać mailowo potwierdzenie płatności z transakcji internetowej, posługując się funkcją screeshot (zapis aktualnego obrazu na monitorze)

    1. Gdy na monitorze widoczny jest obraz, który chcą Państwo zapisać, należy
      • kliknąć na klawisz „Print Screen“ lub
      • równocześnie „Ctrl“ i „Print Screen“
      by otrzymać wymagany obraz typu screenshot.
    2. Proszę otworzyć nowy dokument tekstowy i wkleić screenshot przy użyciu klawiszy „Ctrl" i „V"
    3. Proszę zapisać plik w formacie JPG i przesłać go do nas w załączniku maila.

    Po otrzymaniu ważnego i wiarygodnego potwierdzenia dokonania płatności, prześlemy Państwu na 14 dni przed wyjazdem informacje podróżne.
  • W jaki sposób dokonać płatności kartą kredytową?
    Proszę przygotować poniższe dane:
    • Typ karty
    • Właściciel karty
    • Numer karty kredytowej
    • Data ważności
    • Kod CVC

    Kod CVC

    Na kartach Visa i MasterCard kod CVC składa się z trzech ostatnich cyfr wydrukowanych na pasku podpisu na odwrocie karty. Pragniemy zaznaczyć, iż przy płatności kartą kredytową American Express pobierana jest opłata manipulacyjna w wysokości 3%. Płatność kartą VISA i Mastercard zostanie zrealizowana bez dodatkowych opłat.

    Realizacja transakcji ma miejsce poprzez świadczeniodawcę Stripe. Więcej informacji znajdą Państwo tutaj.

    Proszę zwrócić uwagę, że bezpośrednio po dokonaniu rezerwacji online zostanie pobrana kwota w wysokości do 1,-$. Kwota ta zostanie zwrócona bezpośrednio po zaksięgowaniu i służy ona do zweryfikowania użytej karty kredytowej.

  • Czy dane osobowe są szyfrowane?
    Korzystamy z najnowszej technologii szyfrowania danych Secure Socket Layers (SSL), aby Państwa dane osobowe były jak najlepiej zabezpieczane i kodowane. SSL to najbezpieczniejsza metoda przekazu danych w Internecie w skali światowej. Każda wymiana danych pomiędzy Państwa przeglądarką a naszą stroną internetową, podczas której podawane są dane osobowe, jest szyfrowana i zabezpieczona przed utratą owych danych, manipulacjami, uszkodzeniami czy innymi błędami. Dzięki temu Państwa poufne dane są w pewnych rękach!
    Więcej informacji o ochronie danych znajdą Państwo tutaj.

3. Przygotowanie wyjazdu

  • Co należy uwzględnić, rezerwując wyjazd za granicę (warunki przekroczenia granicy, świadczenia opieki zdrowotnej)?
  • Kiedy i w jaki sposób otrzymuje się dokumenty podróżne?
  • Czy należy zabrać ze sobą bieliznę pościelową i ręczniki?
  • Jak wyposażone są kuchnie w apartamentach?
  • Co należy zabrać ze sobą na urlop?

4. Dojazd

  • Czy podróżując własnym środkiem transportu otrzymam opis trasy dojazdu?
  • Jakie są możliwości dojazdu?
  • Do której godziny możliwy jest check-in w miejscu zakwaterowania?
  • W jaki sposób można wykorzystać dzień przyjazdu?

5. Na miejscu

  • Czy płaci się opłatę klimatyczną?
  • Płatności kaucji za apartament dokonuje się gotówką czy kartą kredytową?
  • Kiedy otrzymuje się kaucję z powrotem?
  • Czy oferowane są kursy narciarskie i snowboardowe?
  • W jakim języku odbywają się kursy narciarskie i snowboardowe?
  • Jakie wyżywienie oferują poszczególne obiekty noclegowe?
  • Gdzie serwowane są posiłki, jeżeli zarezerwowano wyżywienie jako „świadczenie dodatkowe”?

6. Odjazd i droga powrotna

  • W jakich godzinach trzeba opuścić obiekt?
  • Czy można jeździć na nartach w dniu wyjazdu?
  • Jak przebiega wyjazd?

7. Rezygnacja z wycieczki

  • W jaki sposób mogę zrezygnować z wykupionej wycieczki?
  • W jaki sposób uniknąć kosztów rezygnacji?
  • Czy możliwa jest zmiana zarezerwowanego wyjazdu?
  • Czy warto ubezpieczyć się od kosztów rezygnacji?
  • Jak skorzystać z ubezpieczenia od kosztów rezygnacji?

8. Poleć nas znajomym

  • Na czym polega akcja SnowTrex „Poleć nas znajomym”?
  • Jakie mam korzyści z polecenia firmy SnowTrex znajomym?
  • Kto może polecać SnowTrex nowym znajomym?
  • Kiedy i w jaki sposób wysyłany jest bon rabatowy?
  • Kiedy i gdzie można zrealizować bon rabatowy?
  • Jak długo ważny jest bon rabatowy?
  • Gdzie widoczna jest wartość mojego bonu rabatowego i liczba znajomych, którzy dokonali dzięki mnie rezerwacji?
  • Przez przypadek usunąłem przesłany przez Państwa spersonalizowany link polecający. W jaki sposób mogę ponownie uzyskać link polecający, aby polecać SnowTrex znajomym?
  • Mój znajomy zapomniał skorzystać z przesłanego linku polecającego dokonując rezerwacji. Czy możliwe jest otrzymanie bonu rabatowego za już dokonaną rezerwację?

9. Pytania ogólne

  • Co oznacza Gwarancja-Best-Price?
  • Co oznacza Gwarancja śniegu?
  • Co kryje się pod nazwą „Pensjonaty + nazwa miejscowości“?
  • Co oznacza słowo „Promocja” przy opisie niektórych pokoi/obiektów?
  • Co oznaczają skróty SC, BB, HB, FB, AI, prysznic/WC, łazienka/WC?
  • Co to jest Crazy Booking Night?