Frequently Asked Questions

Poniżej znajdą Państwo odpowiedzi na najczęściej zadawane pytania - ułożone chronologicznie od procesu wyszukiwania i rezerwacji wycieczki, poprzez dojazd aż po drogę powrotną.

1. Szukanie & rezerwacja

  • W jaki sposób można znaleźć odpowiednią wycieczkę?
    Jeżeli zdecydowali się Państwo na konkretny termin wyjazdu, proszę posłużyć się wyszukiwarką Szukanie & rezerwacja. W ten sposób mogą Państwo zawęzić szukanie podając cel podróży i liczbę osób podróżujących. Dodatkowo mają Państwo możliwość skorzystania z zakładek Kategorie wycieczek lub Last-Minute & More . Jeżeli chcecie Państwo niedużym kosztem spędzić wyjątkowy tydzień pełen imprez & dobrej zabawy na śniegu, to być może zainteresuje Państwa jeden z naszych eventów.
  • Jakie są rodzaje zakwaterowania i czym się one charakteryzują?
  • W jaki sposób można dokonać rezerwacji?
  • Czy w cenę wycieczki wliczony jest karnet narciarski?
  • Czy warto z góry dokonać rezerwacji kursów i sprzętu narciarskiego/snowboardowego?
  • Jakie zniżki są oferowane?
  • Czy można dokonać rezerwacji krótkoterminowej?
  • Co oznacza sformułowanie „rezerwacja możliwa na zapytanie”?
  • Ile bonów można wykorzystać dokonując rezerwacji?
  • Kiedy i w jaki sposób trzeba zapłacić za wyjazd?
  • Czy można do danej rezerwacji dokupić świadczenia dodatkowe?
  • Czy niemowlęta objęte są ochroną ubezpieczeniową rodziców?
  • Czy mogę zarezerwować pobyt na dwa tygodnie?
  • Jak znaleźć obiekt dostosowany do potrzeb niepełnosprawnych?
  • Czy możliwe jest dokonanie rezerwacji przez niepełnoletnią osobę?
  • Czy dane osobowe są szyfrowane?

2. Rezygnacja z wycieczki

  • W jaki sposób mogę zrezygnować z wykupionej wycieczki?
  • W jaki sposób uniknąć kosztów rezygnacji?
  • Czy możliwa jest zmiana zarezerwowanego wyjazdu?
  • Czy warto ubezpieczyć się od kosztów rezygnacji?
  • Jak skorzystać z ubezpieczenia od kosztów rezygnacji?

3. Przygotowanie wyjazdu

  • Co należy uwzględnić, rezerwując wyjazd za granicę (paszport, wiza, stan zdrowia)?
  • Kiedy i w jaki sposób otrzymuje się dokumenty podróżne?
  • Czy należy zabrać ze sobą bieliznę pościelową i ręczniki?
  • Jak wyposażone są kuchnie w apartamentach?
  • Co należy zabrać ze sobą na urlop?

4. Dojazd

  • Czy podróżując własnym środkiem transportu otrzymam opis trasy dojazdu?
  • Jakie są możliwości dojazdu?
  • Do której godziny możliwy jest check-in w miejscu zakwaterowania?
  • W jaki sposób można wykorzystać dzień przyjazdu?

5. Na miejscu

  • Czy płaci się opłatę klimatyczną?
  • Płatności kaucji za apartament dokonuje się gotówką czy kartą kredytową?
  • Kiedy otrzymuje się kaucję z powrotem?
  • Czy oferowane są kursy narciarskie i snowboardowe?
  • W jakim języku odbywają się kursy narciarskie i snowboardowe?
  • Jakie wyżywienie oferują poszczególne obiekty noclegowe?
  • Gdzie serwowane są posiłki, jeżeli zarezerwowano wyżywienie jako „świadczenie dodatkowe”?

6. Odjazd i droga powrotna

  • W jakich godzinach trzeba opuścić obiekt?
  • Czy można jeździć na nartach w dniu wyjazdu?
  • Jak przebiega wyjazd?

7. Poleć nas znajomym

  • Na czym polega akcja SnowTrex „Poleć nas znajomym”?
  • Jakie mam korzyści z polecenia firmy SnowTrex znajomym?
  • Kto może polecać SnowTrex nowym znajomym?
  • Kiedy i w jaki sposób wysyłany jest bon rabatowy?
  • Kiedy i gdzie można zrealizować bon rabatowy?
  • Jak długo ważny jest bon rabatowy?
  • Gdzie widoczna jest wartość mojego bonu rabatowego i liczba znajomych, którzy dokonali dzięki mnie rezerwacji?
  • Przez przypadek usunąłem przesłany przez Państwa link. W jaki sposób mogę ponownie uzyskać link, aby polecać SnowTrex znajomym?
  • Mój znajomy zapomniał skorzystać z przesłanego linku, dokonując rezerwacji. Czy możliwe jest otrzymanie bonu rabatowego za już dokonaną rezerwację?

8. Pytania ogólne

  • Co oznacza Gwarancja-Best-Price?
  • Co oznacza Gwarancja śniegu?
  • Co kryje się pod nazwą „Pensjonaty + nazwa miejscowości“?
  • Co oznacza słowo „Promocja” przy opisie niektórych pokoi/obiektów?
  • Co oznaczają skróty SC, BB, HB, FB, AI, prysznic/WC, łazienka/WC?
  • Co to jest Crazy Booking Night?

Pomoc i porady

Potrzebują Państwo pomocy podczas rezerwacji lub mają szczegółowe pytania?

22 380 39 00
pn.-pt.: 09:00 - 19:00
sob.: 11:00 - 19:00
ndz.: zamknięte

24.12.16: 10:00 - 16:00
26.12.16: zamknięte