Newsletter

Subskrybuj już teraz i zapewnij sobie wiele korzyści!

Dalsze informacje podróżne

Koronawirus - aktualne informacje

Rezerwuj urlop zimowy 20/21 na specjalnych warunkach z naszą Gwarancją zwrotu pieniędzy - koronawirus!

Stan: 28.07.2021

Czy urlop zimowy 2021/2022 jest w ogóle możliwy?

Pandemia koronawirusa i wprowadzane przez to środki ostrożności są nadal bardzo dynamiczne, natomiast sytuacja w krajach alpejskich jest bardzo zróżnicowana (patrz punkt "Aktualne ostrzeżenia dotyczące podróżowania i przepisy dotyczące przyjazdu"). Zgodnie z aktualnymi informacjami urlop zimowy w sezonie 21/22 będzie możliwy. Jeżeli wbrew oczekiwaniom tereny narciarskie nadal pozostaną zamknięte ze względu na pandemię, mogą Państwo oczywiście nadal skorzystać z naszej gwarancji zwrotu pieniędzy - koronawirus!

Nasza Gwarancja zwrotu pieniędzy - koronawirus

Jeżeli przez cały okres Państwa pobytu ze względu na pandemię koronawirusa zarezerwowany obiekt lub wszystkie tereny narciarskie, na które obowiązuje wykupiony karnet będą zamknięte, mogą Państwo bezpłatnie anulować rezerwację. Obowiązuje to również w sytuacji, gdy MSZ odradza podróże, które nie są konieczne, do zarezerwowanego regionu lub w razie zamknięcia granic kraju docelowego.
W takim przypadku mogą Państwo na 10 dni (i mniej) przed rozpoczęciem wyjazdu, bezpłatnie odwołać rezerwację. Prawo do bezpłatnej rezygnacji nie przysługuje Państwu w razie dokonania rezerwacji na mniej niż 10 dni przed rozpoczęciem imprezy turystycznej, jeżeli powód odwołania wyjazdu, na który się Państwo powołują, był już znany w momencie dokonywania rezerwacji. Anulowanie rezerwacji musi nastąpić najpóźniej na 3 dni przed rozpoczęciem wyjazdu (do godz. 14:00).

Zwroty kosztów wyjazdu będą realizowane w ciągu 14 dni od anulowania rezerwacji. W ubiegłych sezonach narciarskich 2019/20 oraz 2020/21 zwróciliśmy 100% środków za rezerwacje odwołane z powodu pandemii koronawirusa. Pieniądze naszych Klientów są dodatkowo zabezpieczone na wypadek niewypłacalności.

Aby umożliwić sprawne i chronologiczne (zgodnie z datą wjazdu) opracowanie zgłoszeń, prosimy, aby nie kontaktowali się Państwo z nami przed upływem terminu (10 dni przed rozpoczęciem podróży), jeśli chcieliby Państwo anulować rezerwację. Prosimy o wyrozumiałość, iż ze względu na duży nakład pracy nie możemy zagwarantować wcześniejszej odpowiedzi i będziemy opracowywać wszystkie przychodzące wiadomości chronologicznie w zależności od daty rozpoczęcia wyjazdu.

Zwroty kosztów wyjazdu będą realizowane w ciągu 14 dni od anulowania rezerwacji. W ubiegłych sezonach narciarskich 2019/20 oraz 2020/21 zwróciliśmy 100% środków za rezerwacje odwołane z powodu pandemii koronawirusa. Pieniądze naszych Klientów są dodatkowo zabezpieczone na wypadek niewypłacalności.

Aktualne ostrzeżenia dotyczące podróżowania i przepisy dotyczące przyjazdu

Na stronie można znaleźć aktualne ostrzeżenia dotyczące podróżowania za granicę opublikowane przez Ministerstwo Spraw Zagranicznych oraz ważne informacje dotyczące podróżowania po Polsce (Ilość przypadków w poszczególnych województwach).

Ważne zewnętrzne linki z licznymi informacjami, dotyczącymi koronawirusa w oferowanych przez nas destynacjach